uutta innostusta eri konsultin luona. Vaihto tuntui kannattavalta. Konsultti osasi mielestäni valella uutta intoa. Konsultti antoi minulle vihkosia luettavaksi ja siinäpä minulle ilta puhetta kun luen ne läpi.

Konsultti aikoi soittaa minulle puolen viikon maissa että miten minulla menee. Sanoin tavotteeni että haluaisin jouluksi painaa 75 kiloa. Ei hänen mielestään mahdoton tehtävä. Sanoin että en haluakkaan enään mihinkään taulukko mittoihin elikkä taulukon mukaan minun pitäs painaa jotain 60 kilon tietämissä mutta en halua välttämättä sellaisiin mittoihin.

uusi konsultti vaikutti tosi mukavalle ja innostavalta henkilöltä. Varasin hänelle seuraavan ajan 4.11 kun ensi viikko on syysloma viikko ja seuraavalla viikolla alkaa taas arki.

Tsemppiä kaikille ja katsotaan miten jatkossa meikäläinen onnistuu uuden konsultin kanssa.