Vettä sataa taivaan täydeltä. Lumet ainakin saavat kyytiä.

Perjantaina kävin hammaslääkärillä ja paikkas kaikki neljä reikää kerralla. Lopuksi poisti vielä hammaskivet. Kyllähän alkoi leukaluissa tuntua kun olin likimain tunnin suu auki.

Niskani ja lapani on todella jumissa ja siivota olisi pitänyt mutta en ole todellakaan kyennyt tekemään oikein mitään. Sain lopulta tilattua ajan oikein pätevälle hierojalle hieronta aika on maanataina. Ihana ettei tän enenpää tarvinnut odottaa hierojalle pääsyä.

Minun seuraava punnitukseni olisi jo keskiviikkona mutta muistin että minun pitäskin olla samaan aikaan viemässä nuorenpaa tyttöä uimaan. Varmaan joudun siirtämään aikaa pääsiäisen jälkeen jollekkin päivälle. Mietin että ehtisin käydä yhden kerran puntarilla ennen reissuani. Olen siis menossa nuorimman tytön kanssa Ouluun viikolla 15 ja luultavasti olen siellä maanataista perjantaihin. Sillä viikolla en käy puntarilla ja luultavasti en ole netin äärelläkään.

Kellotkin on nyt sitten käännetty kesä aikaan. Vaikka kesästä ei voi oikein vielä unelmoida kun ulos katsoo. Lunta on aivan mielettömästi. Toivotaan että lumet ovat juhannukseen mennessä sulannut.