Kävin eilen naapurissa tupperin kutsuilla ja tilasin itselle keittiö työvälineet. Nyt niitä odotan innolla että pääsen niitä käyttämään.

Kokeilin taas aamulla motivaatio housujani. On enään niin vähää vaille kun ne sopivat jalkaan. Ehkä jo ensiviikolla...

olen kiertänyt monia laihutus aiheisia blogeja ja laihdutus tapoja on yhtä monta kuin on ihmistä. Itse olen kokeillut painonvartijatkin useampaan otteeseen, oma toimista laihdutusta, hiilari diettejä ja jos vaikka minkälaista laihdutus tapaa. Aina olen epä onnistunut.

Muistan aina kun varasin terveyskeskukseen terveydenhoitajalle ajan ja kuljin siellä parin viikon välein punnitsemassa itseäni ja olisin sieltä toivonut saavani apua ja tukea laihduttamiseen. Sitä sieltä ei saanut. Olen maailman laiskin lukemaan tuotteiden tuote selostetta. Olisin myös toivonut että joku olisi minulle kertonut tuotteita mitä voi syödä puhtaalla omalla tunnolla. Niin sitten muutaman kuukauden jälkeen lopetin kulkemisen terveydenhoitajan luona.

Kun alotin tämän cambridge kuurin ja se tuntui heti omalta. Saan jopa tuloksia aikaiseksi. Ja se että on asian tunteva ohjaaja joka tsemppaa minua juuri niin kuin toivon. Ohjaaja on perehtynyt laihduttamiseen. Esim painonvartijoissa en saa henkilökohtaista apua niin kuin toivoisin. Vaikka en nyt syö oikeaa ruokaa niin ei tarkoita että kärsin nälkää. Pirtelöissä on kaikki ne hivenaineet mitä tarvitsen. Ketoosi tilassahan kulutan/poltan rasvaa. Nehän on niitä liika kiloja. Minusta on upeaa että kilot todella lähtevät.

Kun lukee noita laihdutus aiheisia keskustelupalstoja niin siellä lukee jos ja vaikka mitä. Eipä silti että uskoisin siellä puoliinkaan höpinöihin. on ymmärrettävää että jokaisella on oma laihdutus tapansa ja varmaan jokainen löytänyt omansa.

Minä pidän tästä tavasta laihduttaa ja toivottavasti saan myös pidettyä kiloni alhalla. Kunnes olen saanut kiloni pois alan opetella uutta elämäntapaa syödä ja sehän tässä kuurissa on tarkoitus

 

Kiitos kaikille kommentinsa jättäneille ja tsemppiä teille laihdutukseen.