Kävin lenkillä   kahden koiramme kanssa ja hikihän siellä tuli. Huomasin että vähemmän hartioihin ottavaa tuo kävely ja kun on innokkaita seuralaisia kuten nuo meidän koirat, pysyy vauhtikin sopivasti yllä. Kyllä olen nyt onnellinen että tuli lähdettyä liikkeelle.

Siivosin blogini seuratuinpien blogejeni listaa. Otin osan sieltä pois siitä syystä että joka niitä ei oltu päivitetty pitkiiiiiin aikoihin tai blogin pitäjä ei käy koskaan minun blogissani tai minulla itsellä ei muuten vain tule käytyä heidän blogissaan. Muutaman blogin jätin listalleni vaikka päivitystä ei olisi tullutkaan koska ovat sitten fb kavereitani. Lisäsin vastaavasti muutaman blogin jotka  ovat uusia tulioita ja laitoin uusien kohdalle hymiön .

Päätin taas laittaa itselleni uuden tavotteen että olisin tavotepainossani hääpäivänämme 6.12. Tavotteenhan laitoin ensin että olisin tuohon ensiviikon kylpyläviikonloppuun mennessä tavotteessani mutta taisi käydä minulle samalla lailla kuten monella muullakin ettei kesällä oikein saa tuloksia. En pidä mahdottomana että saisin itsenäisyyspäivään mennessä pois kymmenen kiloa. Jospa nyt sain lenkeily kärpäsen pureman vielä päälle niin varmaan pääsen tavotteeseeni aikaisemminkin.

PS: Kertkaa mulle Go Fat Go-haasteesta kun en kyllä tiedä siitä mitään. Millä periaatteella se toimii??

Sain muuten sähköpostia jossa tarjottiin ilmaiseksi redufim tuotetta laihduttamiseen. En ole koskaan moisesta kuullutkaan. Ihmettelen myös että mistä moinen ihminen on saanut sähköposti osotteeni joka tämän tarjouksen minulle on lähettänyt