Eilen oli niin lämmin päivä  ja ihana auringon paisteettäolimme lähestulkoon kokopäivän ulkona. Aamulla heräsin ennen puolta seitsemää ja satoi taivaan täydeltä. Ajattelin jo että tulee sade päivä mutta sade pilvet ovat poistuneet jaaurinko on tullut näkyviin. Pääskyset ovat saapuneet ja ihana seurata pääskysten lentoa ja tuijailua.

Olen miettinyt miten taas pääsisin ruotuun syömisen kanssa. olisko parempi kun alottas ihan oikeasti puhtaan kuurin ja unohtas hetkeksi tämän yhdistelmä kuurin. Ainoa mikä puhtaassa kuurissa jännittää on se että migreeni taas pukkaisi päälle.

En halua missään tapauksessa antaa periksi kun olen tähän pisteeseen päässyt että paino on tippunut liki 20 kg.

No olen nyt yrittänyt pyörittää hulahula vannetta mutta vanne on auttamattomasti liian pieni. Ajattelin käydä tänään etsimässä isompaa hulahula vannetta ja mieluummin vesitäytteistä. Vesitäytteinen on kuulemma helpompi pyörittää mutta sillä varmaan oppisi tekniikan. Olen myös hyppinyt hyppyskää jonkin verran. Koska hartia/niska seutu on jumissa olen myös venytellyt ja yrittänyt hieman jumpata. Trampoliini kököttää edelleen sisällä ja se pitäs kyllä saada vietyä ulos. Jospa tässä lähtis viemään ulos...

Auringonpaisteista viikonloopua kaikille!

 

Kiitos kaikille kommenteista edelliseen postaukseen. Ihana huomata että täällä todella käy joku.