Ajatteli kirjoittaa monestakin asiasta ihan sen takia koska moni on tullut blogini lukiaksi myöhemmässä vaiheessa.

Laihdutan siis Cambridgekuurin avulla. Juon kolme pirtelö pussia päivässä seuraavaan tahtiin.

 

 

 

Klo. 9.00  Koko pussi
Klo 12.00 Puoli pussia
Klo 15.00 Puoli pussia
Klo 18.00 Puoli pussia
Klo 21.00 Puoli pussia
 
Olen juonut pirtelöitä nyt viisi viikkoaa. Tarkoitukseni on olla puhtaalla kuurilla kaikkiaan 10 viikkoaa. Sen jälkeen aloitan yhdistelmä kuurin. Mikäli tulee jotaain ongelmaa niin aloitan yhdistelmä kuurin jo aikaisemmin. Pyrin olemaan puhtaalla mahdollisemman pitkään.
Yhdistelmä kuuri tarkoittaa sitä että osa syönnistä korvataan pirtelöillä ja syödään ainakin yksi ateria päivässä . Opetellaa siis pikkuhiljaa syömään pieniä aterioita . Ei siis palata entisiin ruokailu tottumuksiin. Jos palaisin entisiin ruokailutottumuksiin niin pudotetut kilot olisi vrmasti kaikki hetkessä takasi.
 
Olen nauttinut tästä kuurista ja olen ollut tyytyväinen tästä kuurista vaikka en voi sanoa etteikö olisi ollut mielitekoja ruokiin aina välillä. Sisulla ja sinnillä olen päässyt mielitekojen yli. Olen ajatellut että kieltäydyn mieliteoistani omaksi parhaaksi. Kymmenen viikon puhdas kuuri on silti lyhytaika ihmis elämässä.
 
Olen kokeillut monenlaisia laihdutus tapoja ja täytyy sanoa että tämä kuuri on ollut paras tähän mennessä koetuista laihdutus tavoista. Tämä on siis passannut minulle.
 
Kunnes pääseen tavotteeseeni toivon kyllä painoni ei koskaan nousisi takaisin ja sitähän kaikki laihduttajat toivovat. Ettei paino nousisi entisiin lukemiin. Olen ajatellut painavani joskus 70 kg. En silti vielä jakasa ajatella lukua 70. On laitettava väli tavotteita kun kerran on kyse runsaasta yli painosta.
 
Juomisesta muutama sana. Ennen olen ollut tosi huono juomaan vettä. Tämän kuurin aikana olen oppinut juomaan runsaasti.
 
Kuten eilisessä postauksessa kirjoitinkin jo että seuraavan viiden viikon tavote on päästä alle 90 kilon vaikka se voi jäädä haaveeksi. Mutta saahan tavotteita olla ja aina voi haaveilla. Katsotaan mihin tuloksiin päästään ja missä ajassa.
 
Tsemppiä kaikille laihduttajille !!