Kun alotin laihutuksen asetin tavotteeksi laihtua 35 kg. Mikäli pudottaisin tuon määrän olisi painoni 70-75 kilon välillä. Nythän olen pudottanut reilusti yli puolet tuosta tavotellusta määrästä.

Heinäkuun eka viikon olen lomalla ja silloin en liiemmin laihistani ajattele. Syyskuun eka viikonloppu ollaan kylpylässä ja siihen on kymmenen viikkoa aikaa. Mikäli laihdun tähän tahtiin mitä muutamat viikot olen laihtunut ei tuohon syyskyyn alkuun ole mahdoton ajatus saada pois 10 kiloa. Silloin olisin jo aika lähellä tavotettani mutta sisuahan tämä vaatii.

Olen siis tuon yhden viikon lomalla ja olen siis täyshoitolomalla ja ruokaa on tarjolla yltäkylläisyydestä. Mutta järkipäähän mukaan niin eiköhän tuosta viikosta selviä kunnialla.

Kun laihikseni alotin en olisi koskaan uskonut että pääsisin näihin painonpudotus tuloksiin.

Uusista patukosita ja pirtelöistä. Otin kahden maksuista uutta patukkaa ja on toi karpalon makuinen patukka minusta aika ällöä. Ei ole minun makuuni. Toffee taas on ihan hyvää. Samoin kuin appelsiini-suklaa pirtelökin on ihan hyvää.

Mutta tällaista tällä erää ja oikein hyvää juhannuksen jatkoa...!!