Kuinka ihanaa onkaan kirkkaat hanget ja auringon paiste. Päivätkin ovat pitentyneet jne. Ainoa asia mikä minua häiritsee on se että on migreeni vaara sillä minulla on niin valon herkät silmät että aurinkolasit päässä saa kulkea jatkuvasti. Teksi niin mieli ostaa uudet aurinkolasit kun entisistä on niin kuluneet ja naarmuuntuneet linssit. Jos haluaa huippu hyvät aurinkolasit niin maksavat maltaita. Täytynee katsoa milloin raskii ostaa.

Hiukset pitäisi leikkuuttaa kun olen viimes leikkuuttanut joulun aikoihin. No kesktäiskö vielä hetken näiden hiusten kanssa.

Citymarketissa on alkanut mammutti markkinat. Löytyisikö sieltä minulle puseroa. Täytyypä käydä täyhyilemässä.

Tänään suuntaan hierojalle. Ihanaa kun niskat ovat todella jumissa.

Olen eilen alottanut vaatekaappini tonkimisen. Valkkasin sieltä sellaiset vaatteet pois jota tuskin koskaan käytän. Loput ajattelin pyörittää pyykki koneessa ja kokeilla mitkä ovat sopivia pidettäväksi ja loput kenties isännän navetta puseroiksi tai kirpparille. Katsotaan miten paljon on kaappiin vielä takasi laitettavaa.

Laihtumisesta vielä muutama sana. Muutamat ovat huomanneet jo että olen laihtunut. Yleensä ovat olleet naisia jotka ovat asiasta kommentoineet. miksi miehille kommentointi on niin vaikeaa. Laskeskelin ohjaajani kanssa että realistisesti ajateltuna olisin syyskuun alkupuolella lähellä ihanne painoa. Olishan se upeaa jos olis pois karistettu liki neljäkymmentä kiloa. Mutta tavote jää nähtäväksi milloin se on tavotettu.

Täällä koululaisen loma likenee loppuaan. Olihan tytön kaveri meillä kaksi yötä ja eilen lähti kotiin. Huusholli on ainakin saatu sekasi.

Enpä ole täällä tainut kertoa että meillä on reilun viikon vanhoja koiranpentuja kolme kappaletta. Niitä on hoidettu nyt oikein urakalla.

Hyvää viikonloppua ja tsemppiä laihdutukseen.

PS: Minnehän täältä minun blogista on joutunut kommentojat? Ovat ropiseet oikein kunnolla.