Liki 20 kg on poissa. Ehkä on vielä hieman vaikeuksia itse ymmärtää että 20 kg on iso määrä. Harva vieläkään huomauttaa että olen todella laihtunut. Joskus se harmittaakin että onko ihmiset sokeita etteivät huomaa minun laihtuneen. Jospa joskus ihmiset alkavat asiasta huomauttaa...

Laihdutus yrityksistä... Itse olen ollut aikaisemmin laihdutus kuureilla lukuisia kertoja ja koskaan en ole aikasemmin päässyt tällaisiin painon pudotus lukemiin. Sikipä onkin huippu juttu että olen saanut nyt painoa näinkin paljon pois. Vielä kun saisin sen 15 kiloa pois. 10 kiloakin riittää.

Eilen kun kävin konsulttini luona oli sisäelin rasva puonnut viikossa runsaasti ja konsulltikin ihmetteli ensin huimaa lukemaa. Lienekkö sillä ollut merkitystä että olen tehnyt vatsalihas liikkeitä ja pyörittänyt hulahula vannetta. Nyt on ollut niin kuumia päiviä että tuntuu ettei jaksa tehdä oikein mitään ylimääräistä liikettä.

 

Muuta höpinää: Eilen illalla nostin yhdestä kukkapenkistä mullat ylös kun oli niin juolasta maata ja nyt siihen täytyy laittaa uudet mullat ja istuttaa jotain kukkaa.