Join kahvin ennen maidon kanssa ilman sokeria. Olen opetellut juomaan kahvia mustana. No eilen keitin kahvia vieraalle ja vaistomaisesti vanhasta tottumuksesta kaadoin itsella maitoa kahviin. Join yhden ryypyn huomaamatta ajatuksissani. Kaadoin loput kahvini lavuaarista alas kun maistui niin rasvasalle ja kylmälle. sen olen huomannut että mustaa kahvia ei voi juoda jos se seisoo yhtään kahvinkeittimessä.

Meillä on ollut lauantai illan ratoksi tapana paistaa saunan jälkeen makkaraa avotakassa. Juoda jopa saunaolut ja lapset ovat saaneet valita lauantai illan herkkunsa. Joko sipsiä tai karkkia. Eilen vanhin tyttö mussutti sipsiä korvan juuressa ja arvatkaa vaan olisko tehnyt mieli. Oluenkin jätin juomatta vaikka olis tehnyt sitäkin mieli samoinkuin lapset söivät minun osani makkarasta. Pidin siis pintani.

Hieman minua jänskättää tuleva torstai. nyt ainakin näyttäs että paino tippuisi mutta paljonko?? ehtii tippua torstaihin mennessä. kunpa nyt olisi kunnon pudotus.

Luulenpa että tämä painon pudotus olisi vielä helponpaa kun ei tarvis tehdä ruokaa ollenkaan. mutta kun sitä muutakin perhettä sattuu olemaan. Jotkut päivät kun menee ihan hyvin ilman mitään kiusauksia. Mutta olenhan nyt päättänyt että laihdun todella. Haluan ihan oikeasti päästä kiloistani. Olen niin monesti antanut periksi jo ennen kuin on kunnolla paino edes tippunut. Toivoisin ainakin että tämä olisi viimeisen laihdutukseni ja saavutan sen mitä haluan saavuttaa.