Eilen en päivittänyt blogia ollenkaan kun tuntui ettei ollut mitään kirjoittamista. Osalla ainakin blogin päivittäminen ei ole eilen onnistunut.

Kuurini etenee samaan malliin kuin ennenkin. Pirtelöitä juon samaan malliin kuin ennenkin. Nyt olen toista viikkoa pelkillä suklaan makuisilla pirtelöillä. Uskosin että jatkan näillä suklaan makuislla tuleviakin viikkoja. Suklaan makuisilla tämä minun kuurini näyttää sujuvan niin mutkattomasti.

Olen käynyt puntarilla lähes päivittäin tarkkaillakseni painon kehitystä. Minun vakio punnitus päiväni ohjaajan luona on torstai. Olen huomannut että perjantain ja maanantain välisenä aikana ei painossa tapahdu juuri mitään muutosta. Tiistaina voi tapahtua ehkä jotain pientä elettä. Pudotus tapahtuu keskiviikon ja torstain aikana. Yleensä huomaa myös siitä että paino alkaa tippua kun tulee mielettömän kylmä. Nyt olen palellut taas eilisen illan ja nyt vieläkin palelee. Paino näytti aamu painon mukaan tippuneen jonkin verran mutta en kirjaa pudotusta tänne.

Ohjaajani mukaan paino tippu (yleensä) tosi hyvin parin ensinmäisen viikon aikana ja sen jälkeen viikko pudotukset ovat 0,5 kilon ja kahden kilon välillä. Katsotaan nyt sitten miten jatkossa painoni kehittyy.

EDIT klo 7.50 : Olen tässä miettinyt että olen kohta laihtunut 10 kiloa. En ole kertonut laihdutus projektistani kuin parille ihmiselle. Kuinkahan kauan menee että laihtuminen todella näkyy kun kukaan ei ole ainakaan maininnut että olisin laihtunut. Varmaan täytyy laihtua toiset kymmenen kiloa että se näkyy muiden silmissä.