Keskiviikkona minulle tuli migreenin tyyppiset oireet. Ihmettelin että mistä moinen johtuu koska ei migreeniä ole ollut mies muistiin. Tuli mieleen että johtuisko hamapaastani. Kävin pari viikkoa sitten hammaslääkärissä paikkauttamassa pari hammasta. Nyt viime viikolla alkoi juimia yhtä hammasta joka on joinakinpäivinä ollut ihan kunnossakin. Eilen soitin hammalääkäriin että oliskoheillä aikoja tutkia hampaani. No sain ajan iltapäiväksi ja lääkäri kuvas hampaan ja sanoi että kyllä taitaa käydä niin että hammas joudutaan nykkimään pois. Lääkäri kumminkin poras vanhan paikan pois tutkiakseen hampaan tilanteen. Noo, sehän oli/laho/mätä hammas ja lääkäri totesi että hammas on nykittävä pois. Hammas tuoksahti jo minunkin nenään melko pahalta. Lääkärin mukaan kohta olisi ollut poskenikin tulehtunut. Lienekkö tästä minun hampaasta johtunut omituinen päänsärky. Nytpä sen sitten näkee että tuleeko päänsärkyä vielä ja jos tulee niin johtunee jostain muusta kuin mädästä hampaasta.

Laihdutus jatkuu suunnilleen samaan malliin kuin ennenkin. Keskiviikkona päänsärkysenä jo soitin konsultilleni että johtuuko tästä kuurista ja hän lupasi parin päivän ajan syödä kaksi ateriaa päivässä mutta en sitten syönyt kuin yhden aterian.

Mua tässä eilen huvitti. Keitin kuusi kanamunaa ajatellen että siinä on mulle ruokaa nyt useammalle syönnille. Olin päivällä syönyt yhden munan ja ilta kun koitti ei ollut kupissa kuin yksi muna. Vanhin tyttäreni ja mies oli syöneet melkein kaikki keitetyt munat.

Paino näyttää hitusen laskevan. Lienekkö juominen vaikuttanut. Olen juonut nyt kolme litraa päivässä. Laihutukseni alkuaikoina en juonut kuin jotain vajaa kaksi litraa päivässä.

Sää taitaa olla yleinen keskustelun aihe. Meillä on ollut pääsiäisestä asti tosi harmaata. Lumet ovat saaneet kyytiä. Asfaltti tuli näkösälle jo pääsiäisenä. Onneksi sitä solske aikaa ei ollut pitkään.

Tsemppiä taas kaikille laihdutukseen!!