Pakkanen paukkuu nurkissa. Taisi olla hieman yli -22 astetta pakkasta tällekkin aamulle. Kauankohan tätä pakkasta taas piisaa.
 
Ajatella että tammikuuta ei ole enään muuta kuin ensiviikko. Ihanaa kun alkaa päivät piteentyä mukavaa vauhtia.
 
Kaupassa käydessäni ostin wok juureksia kun olivat tarjouksessa. Vaikka en niitä vielä syökkään mutta eiköhän sekin päivä vielä tule että voin syödä. Täytyy kyllä tunnustaa että en ole ennen käyttänyt wok juureksia mutta ohjeitahan kyllä löytyy niiden käyttöön.
 
Olen nyt huomanntut että juominen käy yhä helpommaksi. Ennen en saanut juoduksi vettä juuri nimeksikkään mutta nyt 1,5 litraa menee helposti alas. Ja kaikki muut juomiset päälle.
 
Vatsan toimimisen suhteen olis toivomisen varaa. Tästä ei sen enenpää.
 
Maaliskuun lopussa olemme menossa kylpylä viikonloppuun joten hieman minua jännittää sekin viikonloppu. Sihen viikonloppu pakettiin kuuluu aamupalat ja yksi tuoka. Mitenhän toimin laihikseni kanssa siellä. No onhan tuohon aikaa vielä kaksi kuukautta. Toivottavasti olen saanut jo painoni aika hyviin mittoihin siihen mennesä. Utopialtahan se tuntuu. Jos laihdun esim kilon viikossa niin vielä ehtisin laihtua viikonloppuun mennessä kahdeksan kiloa. Olisin laihtunut kaikkinensa -12 kg. No ei passais ajatella etukäteen painonpudotus tahtia mutta aikahan sen näyttää paljonko olen laihtunut siis kahdeksassa viikossa.
 
Olen yrittänyt etsiä tietoa ja kokemusta kuinka joutuin yleensä tällä kuurilla laihtuu mutta hyvin vähän tietoa löytyy.